Хүний хүсэл гэдэг хязгааргүй. Үүн дээр нэмээд одоо цагт хүмүүсийн мэдээлэл хүлээн авах хэрэгсэл улам их болохын хэрээр бусадтай өөрийгөө харьцуулах, өөрийнхөөрөө бус өөр хэн нэгэнтэй адил болох гэсэн хүсэл нэмэгдээд, бизнесийнхний хувьд өндөр ашиг олох таатай суурь орчин хэдийн бий болсон. Өнөө цагт бид өөрсдийн өдөр тутмын амьдралын хэв маяг, идэж ууж байгаа зүйлс, ажил мэргэжлийн онцлогоос шалтгаалан илүүдэл жинтэй болох нь улам ихсэж байгаа. Гэхдээ илүүдэл жингээсээ салах олон төрлийн аргууд байдаг ч хүмүүсийн дийлэнх нь хамгийн хялбараар турах, илүүдэл жингээсээ салах аргыг хайсаар.. үүн дотроо эм, бэлдмэл, тураах үйлчилгээтэй цай, кофе зэргийг уух нь хоолны дэглэм барих, тогтмол дасгал хөдөлгөөн хийх зэргээс хамаагүй хялбар санагдавч, үнэ өртөг өндөр төдийгүй хойшдын үр дагаваруудын талаар сайн гэх баталгаа байхгүй байсаар байна.
Гэхдээ л өнөөдөр та аль нэг зарын сонин, сайтын зар мэдээллийн нилээдгүй хэсгийг тураах цай, бэлдмэл, эм, бүтээгдэхүүний зар эзэлсэн байгааг харж болно. Мөн хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүдээр мисс, загвар өмсөгчид, жүжигчин дуучидаар рекламдуулсан олон төрлийн тураах бүтээгдэхүүний талаарх сурталчилгааг олж үзэх боломжтой. Та өөрийн мэдэлгүй өөрийнхөө жингийн талаар бодох, санаа зовох, бусадтай өөрийгөө харьцуулах, цаашлаад хэрхэн турах аргуудын талаар судлах хэмжээнд хүртэл өнөөдрийн мэдээллийн энэ их урсгал биднийг хөтлөж явна. Зарим нь хэдийн тэр урсгалд живчихсэнээ ч мэдэхгүй явна.
Хүний гоё сайхан байх хүсэл дээр тоглолт хийж буй олон төрлийн бизнес, бизнесийн сүлжээг та бид мэддэг. Тэдгээр бизнесийн сайн гэхээсээ саар зүйлсийн талаар олонтаа сонсож байсан ч дараагийн хохирогчид нь төрсөөр л байна. Тэгвэл энэ нь сонголтоо өөрийн дураар хийж буй хэрэглэгчидийн буруу юу? Эсвэл иргэдийг мэдээллээр төөрөгдүүлж, “турах” сонголт хийхээс өөр аргагүй болгож байгаа энэ төрлийн бизнесийнхний “мэдээллийн хүчирхийлэл”-ийн буруу юу? Хэрвээ хэрэглэгчийн буруу гэж үзвэл өнөөдөр бид ард иргэдийнхээ эрүүл мэндийн талаарх ойлголтыг сайжруулах, бага наснаас нь эхлэн эрүүл амьдралын хэв маягийн дадал суулгах, өөрийнхөө эрүүл мэндийн төлөө хариуцлагатай хандахад сургах шаардлагатай бий болж байна.
Мөн иргэдийг төөрөгдүүлэх, худалдан авалтын сонголт хийхээс өөр аргагүй болтол нь мэдээллээр бөмбөгдөгч байгууллагуудын мэдээлэл сурталчилгааны агуулгад анхаарал хандуулдаг, хяналт тавьдаг, хэрэглэгчидийг хоихироосон бол түүнд нь тохирох хариуцлагыг нь хүлээлгэж чаддаг тогтолцоо бидэнд үгүйлэгдэж байна.
“Турмаар байна” “Сайхан болмоор байна” гэсэн хүсэлдээ хөтлөгдсөн хэн нэгэн элдэв эм бэлдмэлийн туршилтын “туулай” болох, ямар ч эрүүл мэнд, шинжлэх ухааны үндэслэлгүй хэрнээ “богино хугацаанд тураана” гэсэн хоосон уриатай элдэв газруудын судалгааны “ажил” болсоор байдаг үзэгдэл хэзээ цэгцрэх вэ?
Та өөрийнхөө илүүдэл жинд санаа зовж, турах, жингээ хаяхаар бодож байгаа бол богино хугацаанд өндөр үр дүнг хүлээх бус урт хугацаандаа таны эрүүл мэнд, гоо сайханд сайн нөлөөтэй байх аргыг сонгохыг зөвлөх байна. Фотошопдож харвинг нь хассан моделийн зураг, гэрэл техникийн давуу тал болон нүүр будалт зэргээр өөг халхалсан чамин рекламанд сохроор бүү итгэ. Өөрийгөө бүү харьцуул.
Хэн их жин хассандаа бус хэн нь илүү өөртөө итгэлтэй,байгаадаа сэтгэл хангалуун байснаараа жаргалтай нэгэн гэж тодорхойлогдох болно.
Эрүүл мэндийнхээ төлөө сонголтоо зөв хийгээрэй.